6. R.

1.6. ŠPO F in D

Pozdravljeni učenci in učenke. Bližamo se trenutku tudi vaše vrnitve v šolo. Kljub temu, si poglejte video, s kredo ali siporeksom narišite nekaj  zaporednih kvadratov na tla (koordinacijska lestev), lahko tudi nalepite trakove. Ko boste imeli vse pripravljeno, opravite naloge iz spodnjega videa. Razvijali boste koordinacijo gibanja nog.

28. 5. in 29. 5. ŠPO F in D

Danes boste ponovili osnovne tehnične elemente košarke. Vodenje žoge na različne načine in nekaj poigravanja z žogo. Ni nujno, da je žoga za košarko, pomembno je, da je dovolj odbojna. Lahko uporabite tudi žogico za tenis in tako otežite nalogo. Navodila za izvajanje si poglejte v videu.

27. 5. ŠPO F in D

Dobro jutro. Upam, da danes ne boste imeli preveč dela za šolo, saj je zunaj čudovit dan, ki bi ga morali v večji meri preživeti zunaj. Za danes vam predlagam, da namesto ure športa v šoli, opravite kakšno delo okrog hiše (npr. košnja), greste na enourni pohod ali pa na daljšo kolesarsko vožnjo (lahko povabite kakšnega sošolca, prijatelja, starš, …, seveda morate upoštevati vsa navodila za varnost). Prilagam pa vam VIDEO z vadbo s katero boste naredili nekaj dobrega za svoje telo. Velja se potruditi. Lep dan vam želim.

25. 5. ŠPO F in D

Pozdravljeni. Upam, da se zavedate, kako pomembno je gibanje in kakšen vpliv ima na vaše telo in vaše počutje. Spet je prišel čas, da se preizkusite v teku. Začnite z ogrevanjem, ki naj bo dinamično, lahko je atletska abeceda ali pa počasen tek. Ko boste ogreti, začnite s tekom, ki naj bo nekoliko hitrejši in bo povzročil dvig srčnega utripa in pospešil vaše dihanje. Hitrost naj bo takšna, da boste lahko tekli vsaj 10 minut neprekinjeno. Upam, da vam bo uspelo. Ko se vrnete v šolo, bomo preizkusili vašo “formo”. Za motivacijo si poglejte video.

21. 5. ŠPO F in 22. 5. ŠPO D

Danes je idealno vreme, da poiščemo svoje rolerje ali kotalke ter ščitnike in čelado. Rolanje je zanimiv način gibalne aktivnosti, s katerim razvijamo več gibalnih sposobnosti. Poznamo različno opremo in več različic rolanja. Več si preberite v prispevku. Tudi vam predlagam, da danes izvedete gibanje s pomočjo rolerjev ali kotalk. Poskrbite za ogrevanje in varnost. Prilagam dva videa, ki ju lahko uporabite za pomoč ali motivacijo.

ZAČETNIKI

NAPREDNI UPORABNIKI ROLERJEV

20. 5. ŠPO F in D

Za vaše zdravje, oziroma za vaše zdravo telo, opravite naslednje naloge za hrbtenico ter krepitev in prožnost  hrbtnih mišic. Vreme danes ni idealno, zato bodo te vaje idealne za jutranje prebujanje ali prekinitev sedenja pri šolskem delu.

18. 5. ŠPO F in D

Pozdravljeni učenci in učenke. Za nadomestilo današnje ure športa si preberite predstavitev triatlona. Dve nalogi z lahkoto opravite tudi vi. Pojdite na zrak in naredite ogrevanje z atletsko abecedo, nadaljujte s kolesarjenjem (predlagam 20 minut z / samo z dovoljenjem ali spremstvom staršev) in nato tekom (10 minut). Upam, da bomo kmalu lahko dodali tudi plavanje, s katerim se triatlon začne.

14. 5. ŠPORTNI DAN

NAVODILA

DELOVNI LIST 6. r.

13. 5. ŠPO D

Pozdravljene učenke! Ker boste imele v četrtek “prilagojeni atletski športni dan”, si danes za vajo nekje na dvorišču označite razdaljo 10 m in  ponovite vse vaje atletske abecede, ki jih že poznate. V priloženem videoposnetku pa boste spoznale še kar nekaj novih, ki jih lahko preizkusite!

11. 5. in 13. 5. ŠPO F

V tem tednu se boste fantje ukvarjali z opravljanjem nalog za športno vzgojni karton. Dobili bomo približne rezultate, ki mi jih pošljite na e naslov marko.bizjan@guest.arnes.si. Rezultate vpišite v ŠVK, kjer so zapisane naloge, ki jih opravite. Nekatere rezultate ste že pridobili, lahko jih še izboljšate. Za motivacijo in pomoč pri izvedbi, si najprej oglejte spodnji video.

11. 5. ŠPO D

Pozdravljene učenke! Danes ponovite iste vaje za krepitev trebušnih mišic kot prejšnjič, utrdite plesno koreografijo Waka -waka in se preizkusite v naslednjem gibalnem izzivu. Sporočite mi, če vam bo uspelo!

8. 5. ŠPO D

Tokrat sem za vas izbrala tole “just dance” plesno koreografijo (lahko mi pošljete videoposnetek, če se boste uspele naučiti v enem tednu), ko se boste dodobra razgibale, naredite še tele vaje za moč trebušnih mišic :

Nato  rešite športni kviz na povezavi  in preverite svoje športno znanje.

P.S. Še vedno čakam na  dnevnike (5 učenk) šestošolk….

7. 5. ŠPO F

Tudi danes imate čas, da opravite naloge za Krpana.

6. 5. ŠPO F

Pohvala vsem, ki ste po navodilih opravili kolesarjenje (Jan, Jakob, Anej, Leon). Danes začnemo z opravljanjem nalog za Krpana, ki jih še niste opravili. Prenesite si delovni list KRPAN 6 in ga rešite. Rešenega pošljite do nedelje, 10.5. na naslov marko.bizjan@guest.arnes.si. Če katere naloge niste oziroma ne boste opravili, vam bom sporočil nadomestne naloge.

6. 5. ŠPO D

Učenke! Danes vzemite v roke zopet kolebnico in ponovite vse znane načine preskakovanja (vsakih po 30). V pomoč in izziv za učenje novih preskokov (za tiste, ki želijo) prilagam naslednjo povezavo . Vse, ki še vedno niste oddale “Korona dnevnika”, si v prilogi poglejte Marinin primer, kjer je lepo opisala kaj vse je počela v tem času v povezavi z gibanjem, nalogami, igro…

4. 5. ŠPO F

Pozdravljeni fantje. Današnja naloga je kolesarjenje. Najprej preverite svoje kolo, če je tehnično brezhibno in poiščite čelado. V okolici hiše si naredite kolesarski poligon. Uporabite lahko različne ovire, ki jih boste imeli pri roki. Opravite nekaj spretnostnih voženj na poligonu. Ko boste utrdili svoje znanje upravljanja kolesa, se odpravite na kolesarsko vožnjo. Po možnosti naj vas spremlja odrasla oseba. Prekolesarite vsaj 5 km. Ko boste naloge opravili, v TABELO vpišite OPRAVIL.

4. 5. ŠPO D

Pozdravljene učenke! Še vedno pogrešam vaše odzive v obliki poročila oz. dnevnika. Pohvala sedmošolkam in tistim šestošolkam, ki so to pravočasno storile. Še imate časa do srede. Vaša današnja naloga se nahaja v e-učbeniku. Preberite si poglavje o jogi in pilatesu in rešite zahtevane povezave. Za praktično delo pa si poglejte posnetek na povezavi.

 

24. 4. ŠPO D

” Učenke! Minil je teden dni od vaše edine naloge pri športu, pa se je  odzvalo šest učenk iz 6. r. in še nobena iz 7. r. Pohvala vsem, ki so nalogo opravile. Za ostale moram reči, da sem kar resno v skrbeh. Očitno bi morala dajati naloge vsak teden 2x, da bi dobila kaj večji odziv. Upam, da bo jutri  rezultat že  kaj boljši. Pred vami so počitnice, ki jih kar najbolj koristno preživite. Marsikaj lahko ponaredite za nazaj, si privoščite več gibanja, sprostitve, spanja in pomoči staršem. Za danes predlagam tole  pilates vadbo, za tiste, ki dobro razumete angleško, pa še poučno “ risanko“, ki govori o pomenu zdrave telesne drže.

Ostanite zdrave in v gibanju ob spoštovanju vseh dogovorjenih ukrepov! ”

22. 4. ŠPO F

Pozdravljeni. Danes želim, da se razgibate s plesom po navodilih Just dance. Tiste, ki boste svoj ples posneli in mi posnetek poslali, bom nagradil.
Prilagam še izziv, v katerem skušajte pobrati papir s tal, a ne z roko, temveč z usti ;).

PLES

IZZIV

22. 4. ŠPO D

“Pozdravljene učenke! Pogrešam vaše dnevnike… Doslej sta mi na e- naslov (slavka.tomazin@guest.arnes.si) poslali le dve učenki, ki ju moram pohvaliti. Kje ste ostale deklice? Gotovo ste se veliko gibale, kolesarile, pomagale, napišite! Zamišljeno je bilo, da besedilo napišete v Wordu in skopirate v pripravljeni Gibalni dnevnik. Upam, da ste opravile prejšnjo nalogo (v i- učbeniku). Za danes sem izbrala 15 min “happy walk vadbo” na  povezavi https://www.youtube.com/watch?v=X3q5e1pV4pc . Po vadbi opravite še raztezne vaje! Vsekakor pa se veliko gibajte na svežem zraku in delajte učne premore med delom za računalnikom!

20. 4. ŠPO F

Fantje šestošolci. Pogrešam kar nekaj informacij o vašem opravljenem delu. Za danes, ko je vreme bolj kislo, naredite vaje iz videa. Jaz jih opravljam vsako jutro. Gre za vaje za izboljševanje gibljivosti. Skrbite zase in svoje telo.

20. 4. ŠPO D

Pozdravljene učenke! Spet je čas za interaktivni učbenik, v katerem poiščite poglavje atletike oz. visoki in nizki start, ter met žvižgača (vorteksa). Po skrbno  prebrani teoriji in pregledanih posnetkih, še praktično preizkusi par štartov oz. met vorteksa,  (če ga imaš) ali kakega drugega primernega predmeta (manjša žogica …) Seveda pazi na varnost! V primeru slabega vremena se podaj na Lov na zaklad po načrtu, ki je spodaj na sliki. Ne pozabite na Gibalni korona dnevnik!

17. 4. ŠPO D

” Učenke!

Tokrat imam tudi jaz za vas  nalogo, ki bo zahtevala malo več sedenja za računalnikom in razmišljanja o vaši telesni aktivnosti v času pouka na daljavo. Želim, da iskreno opišete katere vse gibalne dejavnosti ste v tem času izvajale, kaj vam je bilo najbolj všeč, ali ste sploh vsakodnevno pogledale nalogo iz športa, pregledale interaktivni učbenik, ali ste bile vsak dan vsaj 60 min aktivne zunaj, ste kaj fizično pomagale staršem pri domačem delu, morda ugotovile kakšen bi bil vaš najljubši način rekreacije, ste pritegnile zraven kdaj tudi starše, sorojence… Napišite vsaj 10 povedi (stavkov), seveda pa bom vesela, če boste napisale več in morda še dodale kako fotografijo. To mi oddajte do petka, 24.4.2020 v skupni dokument z naslovom Moj gibalni korona dnevnik“. Če ne bo šlo, pa na moj e- naslov. Seveda pa izkoristite lep današnji dan za rolanje, vožnjo s kolesom, ali gumitwist nalogo, ki je na posnetku.

16. 4. ŠPO F

Za današnjo nalogo vam zastavljam izziv, ki ga lahko pogledate v videu na povezavi. Poznate pregovor “Brez muje se še čevelj ne obuje”? Upam, da razumete kaj vam želim povedati.

15. 4. ŠPO F

Pozdravljeni učenci. Spodaj je vadba, ki jo naredite danes za sprostitev od ostalega šolskega dela. Opravite 3 serije nalog s časovnim trajanjem opisanim na sliki. Sporočite, če boste postali spretni in močni kot Spiderman.

15. 4. ŠPO D

Pozdravljene učenke! Upam, da ste po lepih praznikih pripravljene na nove izzive. Tokrat naj bo še malo bolj zabavno, priporočam gibalne naloge s pomočjo igralne kocke. V prilogi imate več nalog iz različnih področij. Iz vsakega področja vržete kocko 3 x in opravite vaje! Obvezno pa tudi na hojo in tek v naravi! NAJ KOCKA ODLOČI

10. 4. ŠPO D

” Drage učenke! Ker vem koliko domačega dela je v predprazničnem času (čiščenja, sesanja, pomivanja, pranja, likanja, priprava kuharskih dobrot) bi vam rada povedala, da tudi za ta dela lahko porabimo zelo veliko enegije (napr. namesto vaj za moč, hoje, kolesarjenja, …), če smo pri delu vztrajni in ga tudi dokončamo. Da sploh ne omenjam, kako prav je, da se delo porazdeli med vse člane, glede na zmožnosti in starost seveda. Zato danes prihranite energijo za pomoč in družinska dela, kar pa seveda ne pomeni, da morate biti samo v hiši (upam, da vsakodnevno delate redne učne premore in minute za zdravje v dopoldanskem času).

Na povezavi boste našle zanimive informacije o porabi energije pri raznih opravilih!

Vesele praznike vsem in ostanite doma!”

9. 4. ŠPO F

Naloga za danes je naslednja. Na POVEZAVI se nahaja tabela. V tabelo v boste zvečer vpisali vse gibalne aktivnosti, ki jih boste danes opravili. (tek, kolesarjenje, sprehod, nogomet, aerobika, sesanje, delo okrog hiše, …).

8. 4. ŠPO F

Pohvala fantom, ki ste izmerili in zapisali rezultat skoka v daljino z mesta. Danes vam zastavljam 2 novi nalogi.

  1. Prva naloga je merjenje časa teka na 60 m. Najprej se dobro ogrejte s 3 minutnim tekom okrog hiše (okolica) in izvedite atletsko abecedo. Nato poiščite primerno ravnino, označite štart, s 60 dolgimi koraki odmerite razdaljo in označite cilj. S telefonom ali uro in pomočnikom boste čas najlažje izmerili. Poskusite štartati iz visokega in nizkega štarta. Rezultat vpišite v TABELO.
  2. Druga naloga je gibanje v opori na rokah in nogah vzvratno (po vseh štirih s trebuhom obrnjenim navzdol). Tokrat izmerite in označite razdaljo 5 m in označite s kamnom, žogo, copatom, …. Opravite gibanje v opori okrog oznake in nazaj. Gibanje večkrat ponovite in nato izmerite trajanje. Rezultat vpišite v TABELO.

8.4. ŠPO D

Za današnjo uro športa, si lahko same izberete svojo športno aktivnost. Izbirate lahko med že poznanimi tabata vadbami, kolebnico, plesom, daljšim sprehodom v naravi, hitro hoja in tekom ali pa si izmislite čisto svojo primerno dejavnost. V petek pa razredničarki povejte, kaj ste počele ali pa me povabite na video – razrednikovo uro, da mi boste povedale, kako vam gredo športne naloge od rok! ”

6.4. ŠPO F

Ker je čas, ko bi v šoli izvajali testiranje za ŠVK, imate danes za nalogo naslednje:

  1. Preberi teorijo na POVEZAVI.
  2. Na tla si nariši merilo za merjenje skoka v daljino z mesta.
  3. Izmeri svoj najdaljši skok v daljino in rezultat vpiši v TABELO.

6. 4. ŠPO 6. D

“Pozdravljena dekleta! Upam, da ste se spočile, se naužile sonca in svežega zraka. Za ta že skoraj praznični teden želim, da si v i- učbeniku pogledate začetne strani o gibalnih sposobnostih, športnovzgojnemu kartonu in rešite zahtevane naloge v učbeniku. Za praktično delo pa prilagam  video z vadbo  za stabilizacijo telesa na povezavi:

3.4. ŠPO 6. D

” Pozdravljene drage učenke! A se sploh zavedate, da je “vikend ” pred vami? Ali pa morda nimate več pravega občutka, kot ga tudi jaz nimam? Upam, da greste vsak dan večkrat na zrak, se nadihate in pretegnete, spočijete oči in se razgledate po zeleni trati! Ker vem, da vas že boli hrbtenica od sedenja, boste na povezavi našle dobre fizioterapevtske vaje, ki jih redno delajte vsaj3 x tedensko.

Hkrati pa prilagam še povezavo do zanimivega tedenskega izziva. Javite mi, če vam bo uspelo! Vse dobro!

2.4. ŠPO 6. F

Še vedno ostajamo pri atletiki. Za sklopom teki sledijo skoki. Teorijo o skoku v višino in daljino si preberite TUKAJ. Za skok v daljino z mesta, skok v višino in skok v daljino z zaletom je zelo pomembna eksplozivna moč mišic nog. Vaje za razvoj te sposobnosti si oglej v VIDEU. Izmeri tudi svoj trenutni rezultat skoka v daljino z mesta in ga vpiši v TABELO.

30.3. ŠPO 6. F

Fantje zdravo. Atletika je tema, ki bi bila v tem času glavna vsebina naših ur. Zato izvedite danes v okolici doma vse vaje atletske abecede in ostale vaje, ki jih izvajamo za ogrevanje. Poleg tega natančno preberite teoretični del o tekih, ki ga najdete na povezavi. V prihodnjih urah bo sledil kviz iz atletike.

30.3. ŠPO 6. D

“Pozdravljena dekleta! Upam, da vam je šlo žongliranje dobro od rok. Nič hudega, če zaenkrat obvladate le z dvema žogicama, trenirate lahko vsak dan. Upam, da bo katera znala do takrat, ko se spet vidimo v živo. Za danes sem poiskala tabata vadbo, da spet naredite malo napredka v moči oz. splošni kondiciji. Upam, da ne bo prezahtevna! Lahko jo ponovite vsak dan v tednu.

 


16.3. ŠPO F in D

Dobro jutro. Ko se boš dokončno prebudil/a in pojedel/pojedla zdrav zajtrk, si poglej video na povezavi in naredi vse vaje, ki jih opravi dekle v videu. Vsako vajo izvajaj vsaj 15 sekund.
Pregovor za današnji dan: Mens sana in corpore sano. – poišči prevod latinskega pregovora in poskrbi, da bo veljal tudi zate.

TAKOLE PA SMO MIGALI PRI NAS (ker sem preizkusi novi movi maker, je v videu vodni žig): VIDEO

17. 3. NŠP Utrjevanje znanja vodenja žoge, obratov in varanj.

Postavite stožce, lahko tudi kamne, plastenke ali kaj podobnega in izvajajte naloge iz videa.

18. 3. ŠPO F in D

Učenke in učenci v spletnem učbeniku podrobneje preberite poglavje o gimnastiki, da ponovite še teoretično podlago sklopa, ki smo ga zaključili. Veliko zanimivega boste našli tudi na tej POVEZAVI.

Vsaj enkrat dopoldan in enkrat popoldan se odpravite na 10 minutni tek v kombinaciji s hojo, naredite nekaj razteznih in dihalnih vaj.

19. 3. ŠPO F

Vzemite danes v roke kolebnico in na dvorišču ali balkonu ponovite vse načine preskakovanja, ki jih znate. Recimo vsakih skokov po 50 ponovitev. S tem boste razvijali vzdržljivost, odrivno moč, koordinacijo, ritem in učvrstili vaše kosti. Lahko pa si pogledate kaj se še da početi s kolebnico v e-učbeniku. Če nimate kolebnice, poiščite kos debelejše vrvi. Demonstracije najdete v videih. Bodite dobro!

20.3. ŠPO D

“Pozdravljene učenke! Vem, da že težko pričakujete “vikend” in da vas že bolijo oči in hrbtenica od pridnega “dela na daljavo”. Če ste si v interaktivnem učbeniku že podrobno pregledale vaje na drogu, bradlji, parterju, si tokrat poglejte še elemente ritmične gimnastike (vaja s kolebnico, trakom, kijem in obročem). Ko pridemo zopet v šolo, boste lahko kaj od tega preizkusile. Ob koncu poglavja rešite kviz.

Poleg teorije, ponovite še katero od ponujenih načinov “video” vadbe v tem tednu. Bodite dobro in upoštevajte vse zahtevane ukrepe, ko boste zunaj! ”

20. 3. ŠPO F

Danes se vam poiskal vsebine za ljubitelje košarke. Naredite vsi. Žoga je lahko kakršnakoli. Za met v “koš” uporabi par nogavic.

  1. VIDEO
  2. VIDEO

    Trae Young hosting his own 3-point contest. 😂

    Objavil/a Basketball Forever dne Ponedeljek, 16. marec 2020

23. 3. ŠPO 6. F

Drugi teden športa na daljavo je pred nami. Upam, da so vam bile naloge iz prejšnjega tedna zanimive in ste jih opravili. Tudi v tem tednu bomo skrbeli predvsem za vzdrževanje vaše telesne pripravljenosti. Na spletni strani Cankar zna sem si izposodil idejo za vadbo, ki vam jo posredujem. Preberite in izvedite naloge. Pomagajte si z videom. Jutri bom naloge izvedel tudi jaz in se posnel, vi pa boste ocenili uspešnost.

NAVODILA NAJDETE V PRILOGI: ŠPO, 23. 3.

23. 3. ŠPO 6. D

Dobro jutro!

Ker je bilo še včeraj nekaj snežink in bo ta teden precej hladno, ne bo odveč, če si v interaktivnem učbeniku pregledate poglavje o smučanju in s tem ponovite  znanje iz zimske šole v naravi. Vsekakor pa pojdite tudi v hladnem vremenu  vsaj dvakrat ven na daljši sprehod in opravite nekaj dihalnih vaj. Upoštevajte vsa navodila za gibanje na prostem!

24. 3. NŠP 6

Ker je zunaj bolj zimsko vreme, vi pa imate radi nogomet, ki ga trenutno težko igrate, vam prilagam video z vajami, ki bodo izboljšale vaše tehnično znanje. Ponavljajte posamezno nalogo, dokler ne postanete eksperti. Ne bodi noob (začetnik) ;). Treniraj. Če nimate primerne stene, zadnjega dela raje ne izvajajte, da ne bo težav z “nadrejenimi”. Pozdrav vsem.

25. 3. ŠPO 6. F

“Glede na to, da ste večino časa v notranjih prostorih, se manj gibate in verjetno večkrat pogledate v hladilnik, si tokrat v interaktivnem učbeniku preberete poglavje o uravnavanju telesne teže, preverite vaš ITM, si morda s pomočjo tabele naredite kak dober načrt za tale čas”karantene”.Poglejte si tudi posnetka o pravilnem sedenju, dviganju bremen in bolečinah v križu.”

26. 3. ŠPO 6. F

TESTIRANJE: Danes naredite testiranje. In sicer se najprej ogrejte s tekom na mestu (60 sek), nizkim (60 sek) in visokim skipingom na mestu (30 sek). Naredite dinamične gimnastične vaje za celo telo (kroženja, sukanja, zamahi, …) Naredite si tabelo TESTIRANJE in  vpišite rezultate.

  1. test: počepi, vajo izvajajte 30 sek. in štejte pravilne ponovitve
  2. test: upogib trupa, vajo izvajajte 30 sek. in štejte pravilne ponovitve
  3.  test: zadrževanje položaja v opori na podlahteh (deska), izmerite čas trajanje zadrževanja pravilnega položaja
  4. test: sklece, vajo izvajajte 30 sek. in štejte pravilne ponovitve

Naslednji teden bomo testiranje ponovili, vmes pa pridno gibali.

27. 3. ŠPO 6. D

Upam, da greste tudi v tem vremenu vsaj dvakrat dnevno na zrak in naredite kompleks gimnastičnih vaj za gibljivost in moč med učnimi premori. Danes si malo odpočijte od gledanja v zvezke in se z Nikom Škrlecom naučite kako žonglirati s tremi žogicami:

27. 3. ŠPO 7. F

TESTIRANJE: Danes naredite testiranje. In sicer se najprej ogrejte s tekom na mestu (60 sek), nizkim (60 sek) in visokim skipingom na mestu (30 sek). Naredite dinamične gimnastične vaje za celo telo (kroženja, sukanja, zamahi, …) Naredite si tabelo TESTIRANJE in  vpišite rezultate.

  1. test: počepi, vajo izvajajte 30 sek. in štejte pravilne ponovitve
  2. test: upogib trupa, vajo izvajajte 30 sek. in štejte pravilne ponovitve
  3.  test: zadrževanje položaja v opori na podlahteh (deska), izmerite čas trajanje zadrževanja pravilnega položaja
  4. test: sklece, vajo izvajajte 30 sek. in štejte pravilne ponovitve

Naslednji teden bomo testiranje ponovili, vmes pa pridno gibali.