8. R.

1.6. ŠPO D

Pozdravljeni učenci in učenke. Bližamo se trenutku tudi vaše vrnitve v šolo. Kljub temu, si poglejte video, s kredo ali siporeksom narišite nekaj  zaporednih kvadratov na tla (koordinacijska lestev), lahko tudi nalepite trakove. Ko boste imeli vse pripravljeno, opravite naloge iz spodnjega videa. Razvijali boste koordinacijo gibanja nog.

29. 5. ŠPO F

Danes za sprostitev in razvijanje agilnosti opravite nalogo iz videa.

28. 5. ŠPO D

Pozdravljena dekleta. Za danes predlagam tek ali sprehod v naravi. Nato pa se poigrajte s kolesom sreče in naredite čim več vrtljajev in nalog, ki se vam ponudijo.

27. 5. ŠPO F

Dobro jutro. Upam, da danes ne boste imeli preveč dela za šolo, saj je zunaj čudovit dan, ki bi ga morali v večji meri preživeti zunaj. Za danes vam predlagam, da namesto ure športa v šoli, opravite kakšno delo okrog hiše (npr. košnja), greste na enourni pohod ali pa na daljšo kolesarsko vožnjo (lahko povabite kakšnega sošolca, prijatelja, starš, …, seveda morate upoštevati vsa navodila za varnost). Prilagam pa vam video z vadbo s katero boste naredili nekaj dobrega za svoje telo. Velja se potruditi. Lep dan vam želim.

25. 5. ŠPO D

Pozdravljeni. Upam, da se zavedate, kako pomembno je gibanje in kakšen vpliv ima na vaše telo in vaše počutje. Spet je prišel čas, da se preizkusite v teku. Začnite z ogrevanjem, ki naj bo dinamično, lahko je atletska abeceda ali pa počasen tek. Ko boste ogreti, začnite s tekom, ki naj bo nekoliko hitrejši in bo povzročil dvig srčnega utripa in pospešil vaše dihanje. Hitrost naj bo takšna, da boste lahko tekli vsaj 10 minut neprekinjeno. Upam, da vam bo uspelo. Ko se vrnete v šolo, bomo preizkusili vašo “formo”. Za motivacijo si poglejte video.

22. 5. ŠPO F

Pozdravljeni učenci. Za nadomestilo današnje ure športa si preberite predstavitev triatlona. Dve nalogi z lahkoto opravite tudi vi. Pojdite na zrak in naredite ogrevanje z atletsko abecedo, nadaljujte s kolesarjenjem (predlagam vsaj 20 minut) in nato s tekom (vsaj 10 minut). Upam, da bomo kmalu lahko dodali tudi plavanje, s katerim se tekmovanje v triatlonu začne.

21. 5. ŠPO D

Danes je idealno vreme, da poiščemo svoje rolerje ali kotalke ter ščitnike in čelado. Rolanje je zanimiv način gibalne aktivnosti, s katerim razvijamo več gibalnih sposobnosti. Poznamo različno opremo in več različic rolanja. Več si preberite v prispevku. Tudi vam predlagam, da danes izvedete gibanje s pomočjo rolerjev ali kotalk. Poskrbite za ogrevanje in varnost. Prilagam dva videa, ki ju lahko uporabite za pomoč ali motivacijo.

ZAČETNIKI

NAPREDNI UPORABNIKI ROLERJEV

20. 5.

Za vaše zdravje, oziroma za vaše zdravo telo, opravite naslednje naloge za hrbtenico ter krepitev in prožnost  hrbtnih mišic.

18. 5. ŠPO D

Pozdravljene učenke. Za nadomestilo današnje ure športa si preberite predstavitev triatlona. Dve nalogi z lahkoto opravite tudi ve. Pojdite na zrak in naredite ogrevanje z atletsko abecedo, nadaljujte s kolesarjenjem (predlagam vsaj 20 minut) in nato s tekom (vsaj 10 minut). Upam, da bomo kmalu lahko dodali tudi plavanje, s katerim se tekmovanje v triatlonu začne.

14. 5. ŠPO D

“Pozdravljene učenke! Ker je že skoraj pred vami podaljšani vikend (vem, da se ga zelo veselite in ga potrebujete), si tokrat morda do konca preglejte NPZ iz športa (2017 na povezavi), saj zadnjič najbrž niste vztrajale do konca.  Če pa vas muči radovednost, kakšen bi bil letošnji NPZ, si ga  tudi že lahko ogledate na isti povezavi. Seveda poskrbite tudi za redno, vsakodnevno gibanje, kak kolesarski izlet, tek, nordijsko hojo ali dobro “workout” vadbo.

Lep podaljšan vikend vam želim! ”

13. 5.  in 15. 5. ŠPO F (kljub prostem dnevu izkoristite čas za gibanje)

V tem tednu se boste fantje ukvarjali z opravljanjem nalog za športno vzgojni karton. Dobili bomo približne rezultate, ki mi jih pošljite na e naslov marko.bizjan@guest.arnes.si. Rezultate vpišite v ŠVK, kjer so zapisane naloge, ki jih opravite. Nekatere rezultate ste že pridobili, lahko jih še izboljšate. Za motivacijo in pomoč pri izvedbi, si najprej oglejte spodnji video.

11. 5. ŠPO D

Učenke! Danes si na povezavi – poglejte in poskusite rešiti primer NPZ iz predmeta ŠPORT iz leta 2017, rešujte na list in preverite s pomočjo rešitev.Tako boste dobile malo občutka, kakšen bi lahko bil primer NPZ iz športa. Upam, da med učenjem delate redne učne premore, se vmes razgibate, greste na zrak, kratek sprehod. Za praktično vadbo predlagam 30 min joge proti bolečinam v hrbtu na povezavi .

8. 5. ŠPO F

V videu si oglejte primer metode razvoja vzdržljivosti, ki jo imenujemo FARTLEK ali igra hitrosti. Najpreprosteje povedano, je fartlek vadba, pri kateri se menjavajo hitrosti teka in dodajajo druge športne vsebine. Lahko bi ga poimenovali naravna oblika intervalnega treninga. Bistvo te metode vadbe je vzdržljivostna vadba v naravnem okolju, ki omogoča in dovoljuje, da tekač prilagaja vsebino vadbe okoliščinam v naravi in da izkorišča možnosti, ki mu jih to okolje daje. Poleg različnih vzdržljivostnih vsebin vključuje tudi številne druge (različne oblike vaj za moč, vaje za tehniko teka, sprinte, teke v klanec itd.). Ko tečemo hitro, obremenimo telo nad anaerobnim pragom (SU več od 160). Zaradi tega se pojavi zgodnja utrujenost, ki je posledica zakislevanja in drugih vzporednih dogajanj ob anaerobni presnovi. Ko znižamo hitrost teka pod anaerobni prag (SU 120), se presnovni metaboliti pričnejo izplavljati ali presnavljati. To se pri aktivnem počitku dogaja hitreje kot pri pasivnem. Če bi se na primer namesto počasnejšega teka kar usedli, bi za ustrezen počitek potrebovali več časa.

Za fartlek se moramo predhodno seveda dobro ogreti. Intenzivnost vadbe je namreč zelo visoka. Obstaja nešteto različnih možnosti, koliko časa in kako hitro tečemo hitro ter koliko časa in kako hitro tečemo počasi. Poglejte primer v VIDEU in tudi sami izvedite podobno vadbo. Za posnetek pravilne vadbe boste dobili odlično oceno. Velja se potruditi. Aktiven vikend vam želim.

7.  5. ŠPO D

Učenke! Pohvala vsem tistim, ki ste oddale zanimive “korona dnevnike”, poročila s športnega dneva, video izzive in ostale naloge. Še vedno pričakujem kar nekaj manjkajočih. Oglasite se mi na e- naslov in povejte, kje so težave.

Za današnjo nalogo si na povezavi https://interaktivne-vaje.si/sport/sport2.html odprite naloge za 8. in 9. razred in se preizkusite v znanju s področja odbojke in košarke. Za praktično vadbo pa poleg kake “workout vadbe” , predlagam naslednje vaje za odpravljanje bolečin v križu.

6. 5. ŠPO F

Pozdravljeni fantje. Danes želim, da si v učbeniku preberete poglavja o dihanju, športu in boleznih, dopingu in drogah. Do večera vam pripravim kviz na to temo. Za gibalni del pričakujem vaše teke na 600, 1000 in 2400 m. Zaenkrat vas je le nekaj opravilo s tekom na 1000 m. Največ je do zdaj opravil David. Pohvala tudi Lovru. “Zmigajte” se ;).

4. 5. ŠPO D

Pozdravljene učenke! Pohvala vsem tistim, ki ste pravočasno oddale poročilo v obliki dnevnika in poročilo s športnega dneva! Še vedno pričakujem odzive ostalih! Za danes si preberite v e- učbeniku poglavje o dihanju, športu in boleznih, dopingu in drogah. Za praktično delo si same izberite eno izmed vaših najljubših “workout vadb” in ne pozabite na tek ali hojo v naravi!

24. 4. ŠPO F

Vidim, da vam je uspelo namestiti aplikacijo Run Keeper in jo uporabiti. Kot nadomestilo za današnjo uro ŠPO se s svojo aplikacijo odpravite na kolesarsko vožnjo. Če je mogoče, naj vas spremlja odrasla oseba, bodite previdni in skrbite za varnost. Ne pozabite na pregled kolesa, čelado in vodo. Prevoženo pot v km zapišite v TABELO. Pazite, da ne boste prečkali mej krške občine;).

22. 4. ŠPO F

Danes je na vrsti test teka na 2400 m. Cilj je, da pretečete celo razdaljo.  Pred tekom naredite ogrevanje. Ko boste dobro ogreti,  odtecite 2400 m. Čas teka vpišite v tabelo. Za vpisne rezultate boste ustrezno nagrajeni.

20. 4. ŠPO D

Učenke! Pohvala tistim, ki so predhodno nalogo že oddale, ostale pohitite! Vidim, in veseli me, da ste nekatere zelo organizirane, dosledne in aktivne na razne načine.Upam, da to velja tudi za ostale. Danes poglejte spet malo v e-učbenik, kjer predelajte poglavje o spremljanju športnih aktivnosti, načrtovanju in metodah vadbe, do vključno počitka in regeneracije. Za praktično delo pa predlagam vadbo po Žaninem izboru, ki je v videu.

17. 4. ŠPO F

Sledite vajam prikazanim v videu. V videu je natančno opredeljen čas aktivnosti in čas odmora. Vadba ni prezahtevna, je pa potrebno vložiti nekaj energije. Še vedno od fantov nimam potrditve nobene opravljene predhodne naloge. Bi me moralo skrbeti?

16.4. ŠPO D

“Učenke! Sedaj pa je že skrajni čas, da dobite pisno nalogo tudi iz predmeta Šport. Do ponedeljka, 20. 4.2020, mi v obliki Gibalnega dnevnika napišite kakšne so bile vaše športne aktivnosti v času pouka na daljavo. Želim, da ste iskrene in napišete dejansko izvedene gibalne naloge,  približno ocenite koliko časa dnevno ste bile aktivne, kaj ste najraje počele, kaj vam je bilo všeč (ali ni bilo všeč), koliko ste fizično kaj delale (npr. pomagale staršem na vrtu,…). Ali ste pregledale interaktivni učbenik za šport, ga uporabljate, kakšne se vam zdijo teoretične naloge …Predstavljam si, da bi dnevnik obsegal vsaj 0,5 do 1 strani. Ne pozabite pa seveda na vsaj 60 minut gibanja vsak dan! ”

DNEVNIK VPIŠITE V NASLEDNJI DOKUMENT – najlažje bo, če zapišete v word in nato kopirate in prilepite v dokument

15.4. ŠPO F

Današnja naloga  ŠPORTA NA DALJAVO je naslednja: Na telefon si namestite aplikacijo RUNKEEPER (ali katerikoli sportstracker). To je aplikacija, s katero spremljate svojo gibalno aktivnost (hoja, tek, kolesarjenje, …). Prva naloga, ki jo boste danes opravili je 1000 m teka. Seveda morate teči s telefonom in pred tem zagnati aplikacijo. Pred tekom priporočam tudi kratko ogrevanje. Parametre vašega teka vpišite v tabelo.

10. 4. ŠPO F

Današnja vaša naloga je, da v tabelo, vpišete vse GIBALNE dejavnosti, ki jih boste danes opravili (tudi delo v in okrog hiše šteje). Lahko si tudi ogledate, kaj so včeraj počeli ostali.

8. 4. ŠPO F

Ker je čas, ko bi v šoli izvajali testiranje za ŠVK, imate danes za nalogo naslednje:

  1. Preberi teorijo na POVEZAVI.
  2. Naredi kratko ogrevanje s tekom in atletsko abecedo.
  3. Na tla si nariši merilo za merjenje skoka v daljino z mesta.
  4. Izmeri svoj najdaljši skok v daljino in rezultat vpiši v TABELO.

2. 4. ŠPO 8. D

” Pozdravljene drage učenke! Upam, da je motivacija za delo na daljavo še vedno zadosti velika in da se razveselite gibalnih odmorov, ko je na vrsti športna tematika. Če se težko spoprimete s teorijo, pojdite najprej ven na krajši sprehod, naredite nekaj globokih vdihov in izdihov, par razteznih vaj in se malo razglejte po prebujajoči se naravi. Poskrbite, da delate redne učne premore, tudi, ko ni na “urniku” športne, pojdite za krajši čas na dvorišče ali balkon, si poglejte kake posnetke vadb iz prejšnjih dni, kar vam je bilo najbolj všeč in nato nadaljujte s poukom.

Za današnji dan predlagam, da si na povezavi pregledate miselni vzorec, ki zajema mnoge pomembne informacije (mimogrede boste našle tudi formulo za izračun stopnje napora, če je še niste zasledile).  (Opazila sem, da sta le dve učenki 9. r vnesli podatke v tabelo. Kaj pa ostale? ) Za praktično vajo pa kar še enkrat isto nalogo kot prejšnjič (tabata vadba) in vpis v tabelo.  Bodite zdrave in vse dobro vsem želim! “Lahko noč!

31. 3. ŠPO 8. F

Današnja naloga se nahaja v prilogi.

*JUMPING JACK POSKOKI – 9. do 17. sekunda videa 

30. 3. ŠPO 8. D

Pozdravljena dekleta! Zdaj, ko že dobro veste, kako merimo srčni utrip in zakaj je pomembno, da vemo v katerem območju vadimo (aerobnem ali anaerobnem), si poleg jutranjega utripa in utripa v mirovanju, izmerite še utrip po končani vadbi tabate. Vse podatke vpišite v TABELO. Morda bi znala katera s pomočjo formule ugotoviti, v kakšnem območju je vadila?

—————————————————————————————————-

16. 3. ŠPO 8. DEKLICE

ŠPO – učenke 8. razreda, preglejte celoten spletni učbenik in nato bolj podrobno predelajte poglavje o gibalnih sposobnostih, športno vzgojnem kartonu in rešite križanko. Vsaj dvakrat v dnevu se odpravite ven, prehodite in pretecite del poti v bližini doma, izvedite dihalne vaje, gimnastične vaje.

ŠZZ 8./9. – izkoristite lepo vreme za dolg sprehod in kompleks dinamičnih gimnastičnih vaj.

18.3. ŠPO 8. F

Zdravo fantje. Predvidevam, da ste se že zbudili. Za današnjo uro na daljavo sem vam poiskal video z demonstarcijo vaj atletske abecede. Preglejte video in izvedite vse vaje.

Ko boste vaje opravili, odtecite 10 minut v naravi. Po teku naredite še vaje za moč, ki jih prikazuje 2. video.

20. 3. ŠPO 8. F

Reši kviz, ki se nahaja na POVEZAVI. Seveda ne pozabi na gibanje na prostem, kjer ne bo drugih ljudi. Ponoviš lahko tudi naloge iz videov.

18. 3. ŠPO 8. D

Evo deklice, da ne boste zaostajale:

  • 5 minut teka + gimnastične vaje za ogrevanje celega telesa
  • vaje za moč s pomočjo videa, glasnost do fulla
  • Za umirjanje preglejte spletni učbenik in se podrobno seznanite s poglavjem o atletiki (skok v višino, suvanje krogle).
  • Vsaj dvakrat v dnevu pojdite v naravo, na sonce in svež zrak (na fartlek – če ne veste kaj to je, boste našle v učbeniku).

18.3. Evo, foto mojega današnjega jutranjega teka za prebujanje…

19. 3. ŠPO 8. D

Drage učenke! Upam, da niste preobremenjene z raznovrstnimi nalogami, da ste si lahko privoščile odmore v obliki kratke kondicijske vadbe (video) in gibanja na svežem zraku. Predlagam, da tokrat naredite nekaj za zdravje vaše hrbtenice.

Če pa imate še kaj energije, v interaktivnem učbeniku preberite še druga poglavja iz atletike. Vse dobro vsem!

20. 3. ŠPO 8. F

Nalogi za danes.

Trae Young hosting his own 3-point contest. 😂

Objavil/a Basketball Forever dne Ponedeljek, 16. marec 2020

23. 3. ŠPO 9. D

Pozdravljena dekleta!

Tokrat bi želela, da v interaktivnem učbeniku predelate poglavje o odzivanju organizma na napor, aerobni in anaerobni vadbi, razvoju vzdržljivosti. Ker pa vem, da nočete zaostajati za fanti, lahko pogledate video posnetka s košarkarsko tematiko in priročne vaje tudi ve čim bolje izvedete (s katerokoli žogo). Ne pozabite na gibanje na svežem zraku!

 

25. 3. ŠPO 8

Osmošolci danes naredite vadbo po navodilih iz priloge.

 

 

25. 3. ŠPO 8. D

” V spletnem učbeniku predelajte poglavje o aerobni in anaerobni vadbi ter razvoju vzdržljivosti in na koncu preverite vaše znanje. Ker pa vem, da imate učenja in sedenja čez glavo, predlagam še malo Pilatesa s pomočjo naslednje povezave:

26. 3. ŠPO 8. D

Zdaj, ko ste si že podrobno pogledale poglavje o odzivanju telesa na napor, aerobno in anaerobno vadbo, vam za pomoč pri razumevanju te kar zahtevne snovi, pošiljam povezavo do gradiva , s katerim boste to ponovile, morda lažje razumele in si znale same z merjenjem utripa po vadbi ugotoviti, pri kakšnem naporu ste se nahajale.

25. 3. ŠPO 8. F

Danes naloga teoretičnega tipa.

TEORIJA: Preuči prehranjevalno piramido in preberi o prehrani športnika.

KVIZ